ps4home

  • ورود به سایت
  • عضویت در سایت
  • hello guys
  • صفحه ی اصلی
  • ارتباط با ما

عضویت در سایت

جهت عضویت در سایت فرم زیر را پر کنید؛ لطفا در ورود اطلاعات دقت کنید.

موضوعات
  • درخت موضوعات
    • برسی بازی ها
متن خبری

در همایش GDC 2018 که در شهر سان فرانسیسکو برگزار شد، سرپرست برنامه‌نویسی موتور گرافیکی شرکت Quantic Dream میزبان یک پنل بود که در آن نحوه Rendering و Anti-Aliasing موتور گرافیکی این کمپانی در بازی Detroit: Become Human به نمایش درآمد که وب‌سایت دوال‌شاکرز هم در آن حضور داشت. در پنلی دیگر، گیلرمه کاورانت و تیبو لمبرت از این استودیو، به بررسی تکنولوژی نورپردازی به کار رفته در بازی Detroit: Become Human پرداختند. در این دو پنل، تصاویر مختلفی از داخل موتور گرافیکی این بازی منتشر شد که قصد داریم آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم و بررسی‌شان کنیم.

اول از همه، می‌بینیم که یک سری آرت‌ ورک بسیار زیبا و جذاب از محیط بازی طراحی شده است.

آخرین مطالب
  • دانلود موسیقی متن آخرین از ما
    ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۲
  • بررسی بازی the last of us
    ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱
  • نقد و بررسی far cry 5
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸
  • بررسی بازی زیبای ghost recon wildland
    ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹
  • درجه سنی بازی god of war
    ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۸
  • برسی بازی call of duty world at war2
    ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰
  • مشاهده ی مطالب بیشتر ...
ما را حتما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید:
لینک دوستان
  • علوم پایه
  • pc games
سخنان بهشتی

ابزار حدیث

امتیاز دهی به سایت

ابزار امتیاز دهی

http://amir-gamer.vcp.ir/

قدرت گرفته از کانی وب