موضوعات
متن خبری
در همایش GDC 2018 که در شهر سان فرانسیسکو برگزار شد، سرپرست برنامهنویسی موتور گرافیکی شرکت Quantic Dream میزبان یک پنل بود که در آن نحوه Rendering و Anti-Aliasing موتور گرافیکی این کمپانی در بازی Detroit: Become Human به نمایش درآمد که وبسایت دوالشاکرز هم در آن حضور داشت. در پنلی دیگر، گیلرمه کاورانت و تیبو لمبرت از این استودیو، به بررسی تکنولوژی نورپردازی به کار رفته در بازی Detroit: Become Human پرداختند. در این دو پنل، تصاویر مختلفی از داخل موتور گرافیکی این بازی منتشر شد که قصد داریم آنها را با شما به اشتراک بگذاریم و بررسیشان کنیم.
اول از همه، میبینیم که یک سری آرت ورک بسیار زیبا و جذاب از محیط بازی طراحی شده است.
آخرین مطالب
-
دانلود موسیقی متن آخرین از ما
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۲ -
بررسی بازی the last of us
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱ -
نقد و بررسی far cry 5
۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸ -
بررسی بازی زیبای ghost recon wildland
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹ -
درجه سنی بازی god of war
۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۸ -
برسی بازی call of duty world at war2
۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰
سخنان بهشتی
امتیاز دهی به سایت